2 Nisan 2014 Çarşamba

kedi fare oyunu

ilk önce kedi karakterini konuşturmak istiyorum. Tıklandığındayı ekliyorum. Daha sonra kedinin konumunu belirlemek için x 120 y -94 koordinatlarını yazıyorum.Kedinin boyunu 60 yapıyorum.Kediyi konuşturmak için vizeden kaç aldın yazıyorum.Eğer ise değilse yi ekleyip not aralığını belirliyorum.Not -1 ile 40 aralığındaysa F duyurusunu ,39 50 arasındaysa D duyurusunu , 49 60 aralığındaysa C duyurusunu ,59 85 aralığındaysa B duyurusunu ,84 101 aralığındaysa A duyurusunu bunlardan hiçbiri değilse HATA duyurusunu yapıyorum.Daha sonra köpek karakterine geçiyorum. Tıkladığındayı ekliyorum.Köpeğinde konumunu , boyunu ayarladıktan sonra köpeği konuşturmaya başlamak için duyurusunu yap ı ekliyorum.1 saniye boyunca yanıtı düşündükten sonra 1 saniye boyunca hmm diye düşünü ekliyorum.Ve not aralığına göre cevabımı vermesini sağlıyorum. A duyurusunu yaptıysam A cevabını veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder